simona30. 3. 2017

Dobry den. Vacsinou mavam vyssi tep okolo 75-80 az 90 ..pred par mesiacmi som skoncila s bulimiou.. dlhsiu dobu mam problemy s refluxom..pocit plnosti pod lavym rebrom a palenie na rebre niekedy az na hrudi ..a aj bolest lavej hrudnej kosti ..Pred tyzdnom pri upratovani ako som sa zohla a nasledne vystrela mi akoby zovrelo srdce a neutichajuco velmi rychlo bilo ! z nicoho nic.! Po skludneni som mala 130 tep.. doktor spravil EKG ,predpisal Betalock 25mg. s tym ze mam sin. tachykardiu..a ked sa mi to "vrati "mam si volat prvu pomoc..a teraz som z toho zufala ,zmenilo mi to cely zivot ,plany..bolim sa prudko hybat.. Kedze na Holter a dalsie vysetrenie ktore by riesili moju situaciu mam ist az 12 juna..dovtedy len strach--- Mozem sa spytat co si o tom myslite, co to moze byt? Budem cely zivot na liekoch?

Dobrý den Simono,        tepová frekvence 75-80/min., kterou míváte v klidu, je zcela v pořádku. Důležité je, případnou arytmii, zachytit na EKG či EKG-Holteru. Pokud byla zachycena doposud jen sinusová tachykardie, je postup s nasazením Betaloku v pořádku. Bylo by vhodné ještě k EKG-Holteru doplnit echokardiografické vyšetření, vyloučit poruchu štítné žlázy. V tuto chvíli nelze říci, zda-li budete "celý život na lécích", jelikož nevíme, jestli se neodkryje ještě jiná příčina obtíží či jiný "druh" arytmie. Přeji příjemné jarní dny. S pozdravem MUDr. Pavel Kasík.