Vážené pacientky, vážení pacienti,
naším dlouhodobým cílem je spokojenost se službami Onkologického a radiologického centra Multiscan, vstřícnost personálu a kvalita péče.
V případě závažné nespokojenosti s našimi službami máte právo podat stížnost. Především bychom rádi, aby k vyřešení Vaší nespokojenosti či jiných potíží došlo ihned při jejich vzniku. Neváhejte se proto obrátit na vedoucí pracovníky pracoviště.
V případě, že nedošlo k uspokojivému řešení Vašeho problému, máte právo podat stížnost formálním způsobem:
Kdo může stížnost podat?
· Pacient,
· Zákonný zástupce nebo opatrovník pacienta,
· Osoba blízká v případě, že pacient tak nemůže učinit s ohledem na svůj zdravotní stav nebo pokud zemřel,
· Osoba zmocněná pacientem při doložení ověřené písemné plné moci s uvedením rozsahu oprávnění.
Co musí stížnost obsahovat?
· Kdo ji podává a čeho se týká:
V případě fyzické osoby jméno, příjmení, datum narození, bydliště, telefonní číslo, e-mailová adresa,
V případě právnické osoby název, sídlo, IČO a označení statutárního orgánu, ID a kontaktní údaje osoby oprávněné jednat jménem společnosti, oprávnění osoby jednat jménem společnosti,
· Uvedení, čeho se stěžovatel domáhá,
· Písemnou plnou moc zástupce, který podává stížnost jménem jiné osoby,
· Datum podání stížnosti,
· Podpis stěžovatele/zplnomocněné osoby.
Pokud stížnost nemá tyto náležitosti, není srozumitelná, je nečitelná nebo je k jejímu vyřešení třeba doplnit údaje, vyzveme Vás k doplnění.
Anonymními stížnostmi se zabýváme pouze v mimořádně závažných případech.
Jak a kde lze stížnost podat?
· Osobně,
· Písemně dopisem na adresu Onkologické a radiologické centrum Multiscan, Kyjevská 44, 530 03 Pardubice,
· Elektronickou poštou (stiznosti@multiscan.cz).
Co bude následovat?
· Potvrdíme Vám přijetí stížnosti,
· Do 30 dnů Vás budeme informovat o řešení.
V případě, že nebudete spokojeni se způsobem řešení stížnosti, můžete se obrátit na Krajský úřad Pardubického kraje, Odbor zdravotnictví.
Podání stížnosti nemá žádný vliv na další poskytování služeb.