Infokoutek je navržen tak, aby poskytoval rychlé a srozumitelné informace nejen k samotnému průběhu léčby, ale také k dalším oblastem života, které nemoc ovlivňuje.
Individuální služby
Pracovnice infokoutku je společně s koordinátorkou zdravotní péče k dispozici pacientům, kteří se potřebují doptat či zorientovat v praktických informacích, které úzce souvisí s jejich léčbou, jako jsou například termíny kontrol, čas a místo další návštěvy či telefonní kontakty na pracoviště. Samotný léčebný proces a odborná doporučení jsou však bezvýhradně v gesci jejich ošetřujícího lékaře.
Pacienti prostřednictvím pracovnice infokoutku mohou získat doporučení na instituce či organizace, které zajišťují sociální či psychologickou podporu nad rámec služeb onkologického centra. Dozvědí se ale například i to, kde si koupit vhodnou paruku nebo kompenzační pomůcky.
Rychlá a efektivní podpora
Cílem infokoutku je, aby se pacienti necítili v době léčby sami. Kromě odborné léčby totiž často potřebují také praktickou oporu. Díky službám pracovnice přímo na místě, propojení s neziskovými organizacemi a dalšími institucemi se mohou snadno dostat k užitečným službám a programům.
„Chceme, aby naši pacienti věděli, že se mají kam obrátit nejen s otázkami ohledně procesu léčby, ale i každodenních situací, které nemoc přináší,“ říká ředitelka společnosti Multiscan s.r.o. Ing. Mgr. Martina Kulštejnová.
Kontaktní místo přímo v centrální budově onkologie
Infokoutek je umístěn v přízemí budovy klinické onkologie v areálu Pardubické nemocnice a je volně přístupný všem pacientům i jejich doprovodu každý všední den od 8:00 do 12:00 hod.